Назад
Новини

Покрокова інструкція реєстрації ФОП онлайн

Насправді це доволі зручна можливість зареєструватися підприємцем, сидячи вдома, в офісі або в кафе. Жодних платежів, швидко і не надто складно.

Але для цього Вам необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП). (Для цього підійде ЕЦП від «Приватбанку», який так само можна отримати онлайн, якщо Ви є клієнтом банку, через ресурс Privat24)

1. Ресурс реєстрації ФОП знаходиться за адресою «ОН-ЛАЙН БУДИНКУ ЮСТИЦІЇ»

2. Вхід за допомогою ЕЦП:

3. На наступній сторінці нам сповіщають, що «Подання заяв працює в пілотному режимі», попереджаючи про можливу недосконалість системи, але йдемо далі. Тиснемо «Додати заяву+»:

4. Обираємо «Державна реєстрація фізичної особи підприємцем». До речі так само можна й припинити діяльність та змінити відомості.

5. Заповнюємо заяву:

6. Паспортні дані заповнюються лише для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відповідну відмітку в паспорті:

7. Якщо місце проживання зареєстровано в квартирі, то обов’язково зазначаємо тип приміщення «квартира».
Індекс також обов’язково заповнюємо.

8. Обираємо види діяльності, скільки потрібно, але зважаємо на те, що не всі види діяльності можна здійснювати на спрощеній системі оподаткування, якщо така планується.

9. Далі можна обрати регіон для подачі заявки. До речі, це одне з нововведень – з 02 листопада 2019 року підприємцем можна зареєструватися по всій Україні незалежно від реєстрації місця проживання.

10. Якщо потрібен єдиний податок, тиснемо «Додати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування+».

11. Перші два поля пропускаємо. Далі найменування органу державної податкової служби. Цікава річ, тому що жодна установа так часто не змінює назву, як податкова. Наразі в цій графі необхідно вказувати головне управління ДПС у відповідній області або у м. Києві, наприклад «ГУ ДПС у Харківській області» або «ГУ ДПС у м. Києві»:

12. Заповнюємо п. 2 та п. 3 заяви: РНОКПП та ПІБ відповідно. П. 4 пропускаємо, далі п. 5.1 – дата обрання. Тут буде два варіанта, якщо перша або друга група – перше число наступного місяця, якщо третя – дата подання заявки, або наступний день, якщо заявка заповнюється після закінчення робочого дня.

13. П. 5.2-5.4 пропускаємо. П. 6 та п.7 заповнюємо адресу реєстрації та діяльності, що може співпадати. Можна додати декілька адрес, за якими буде здійснюватись діяльність.
14. Пункт 8 – вказуєте групу єдиного податку та відповідну ставку. 2 група – 10 % розміру заробітної плати (Харків, в інших регіонах може відрізнятись, але до 20 %), 3 група – 5 % від доходу.
15. Пункт 9 – ставимо «0».
16. Пункт 10 заповнюємо види діяльності аналогічно реєстраційній заяві.
17. Пункт 11 ставимо позначку, що податковий борг відсутній.
18. Пункт 12 залишаємо пустим
19. Тиснемо зелену кнопку в правому верхньому куті «Подати заяву» і, якщо все зроблено правильно, то реєстрація пройде успішно.

На цьому ж сервісі відстежуйте свою заявку. Якщо з першого разу не вийшло, кількість спроб не обмежено.
Успіхів!

УВАГА!
Зареєструвати книгу обліку доходів і витрат в ДПІ on-line поки що неможливо.


Партнер
Олексій Зайцев
Детальніше

Читайте всі новини KROLEVETSKYI and Partners на цій сторінці

Всі новини