Говорити про систему електронного адміністрування ПДВ наша податкова практика може дуууже довго, але у нас на сайті діє закон “про дематюкацію”, тому обмежимося тим, що вона завдає чимало клопоту платникам податків: постійний моніторинг реєстрації податкових накладних контрагентами, зупинення реєстрації, статус ризикових платників податків…І звісно, нестабільна робота самої СЕА – припинення роботи, неврахування показників про розрахунку ліміту для реєстрації та інші збої.
Якщо коротко, то це положення надає платнику податку право зареєструвати податкову накладну на суму перевищення задекларованих податкових зобов’язань над значенням податку до сплати. Цим положенням Податковий кодекс було доповнено ще з 01.01.2017, однак, 26.01.2018 ДФС сказала – ще рано, наші айтішники ще не готові до таких складних формул, система не бачить той ваш показник – поповнюйте рахунок і не вигадуйте.
Не те, щоб у клієнта валялись у шухлядці майже 3 млн. грн. на випадок поповнити рахунок в СЕА ПДВ, тому він пішов ва-банк – тобто по закону.
Звісно, магія не спрацювала, накладна не зареєструвалась, і вже невдовзі клієнт отримав штрафну санкцію у розмірі 30% від суми ПДВ за податковою накладною – за несвоєчасну її реєстрацію.
То ж машина, ми не в курсі, що як, але реєстрації у строк не було – штраф платити Вам, не нашим же айтішникам.
Кажуть, то ж машина, ми не в курсі, що як, але реєстрації у строк не було – штраф платити Вам, не нашим же айтішникам.
От що у роботі ДФС стабільно – це штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних.
Нашим адвокатам вдалося зібрати належні докази, порахувати замість СЕА показники та довести в суді, що платник податків не несе відповідальності за нереєстрацію податкових накладних, якщо вона сталася не з його вини, а внаслідок недоопрацювання алгоритмів СЕА.
Вчора Верховний суд підтвердив позицію платника податків, розроблену нашими адвокатами, і залишив без змін рішення судів попередніх інстанцій, якими було задоволено позов платника податків про скасування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних майже на 800 тис. грн.
Одним з побажань клієнта були щомісячні платежі, які користувачі не мали б підтверджувати кожного разу занов і знов.
Клієнт, що мав свій бізнес у Польщі, звернувся до нас після 5 місяців самостійного пошуку варіанту для відкриття рахунку в банку.
Чи замислювались ви коли-небудь про компанію за кордоном? Чому вона може вам знадобитися? Які привілеї дає іноземна юрисдикція?
Читайте всі новини KROLEVETSKYI and Partners на цій сторінці
Всі новиниПідпишіться на нашу розсилку, щоб отримувати спеціалізовані новини про продукти, оновлення та спеціальні запрошення.
Ви підписалися на повідомлення!